måndag 18 maj 2015

7C talar #talasomTED

Albin har en ide värd att sprida - Varför ta genvägar?


Leon har en ide värd att sprida - Skratta dig igenom livet!


Edvard har en ide värd att sprida - Hur kan man utvecklas som talare?


Emma har en ide värd att sprida - Jag är unik! Alla är unika!


Oliver har en ide värd att sprida - Världen behöver fler superhjältar!


Alexander har en ide värd att sprida - Ta tillvara på tiden ni har med era nära och kära!


Alfred har en ide värd att sprida - Vad leder tålamod till?


Mauritz har en ide värd att sprida - en familj kan vara så mycket mer än definitionen på Google.


Filippa har en ide värd att sprida - tonåringar kan verka HOPPlösa men de behöver HOPP!


Paul har en ide värd att sprida - skolan är en viktig plats!


Adam har en ide värd att sprida - om något ska göras ska det göras ordentligt!


Camil har en ide värd att sprida - Glöm aldrig bort dina rötter!


Emelie har en ide värd att sprida - Jag har en bucketlist! Har ni?


Liv har en ide värd att sprida - Jag bryr mig FÖR mycket om mitt utseende...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.